Getting connected with people
Kontakt s lidmi

Během pracovního života se setkáváte s lidmi na mnoha úrovních a při různých příležitostech. Pro správnou komunikaci v angličtině potřebujete znát nejenom slovní zásobu a gramatiku, ale také slovní spojení a vhodné anglické fráze. Jen tak se nedostanete do trapných situací a budete moci získat a prosadit to, co chcete.

Target Audience

  • Executives
  • Managers
  • Business professionals
  • Entrepreneurs

Key Content

  • Meeting, welcoming and entertaining visitors
  • Going out and dining
  • Informal business dealings
  • Visiting
  • Small talk
  • Attending conferences and trade fairs

Level

  • Pre-intermediate
  • Intermediate
  • Upper Intermediate
  • Advanced

Outcomes

  • Communicate informally in a variety of social situations both inside and outside your work.
  • Build relationships in social situations.
  • Find and use the phrases and words specific to spoken language.
  • Build rapport with colleagues, partners and clients.
  • Meet, greet and entertain visitors in common social situations.
  • Communicate confidently in different cultural contexts.

Methodology

  • Live role plays
  • Simulations
  • Interactive tasks
  • Focused conversation
  • Language activities such as gap fills and matching exercises
  • Vocabulary work

In Germany, shaking hands is a common custom. However, who initiates a handshake can be more perplexing than you might expect. In deciding whether or not to initiate a handshake when introducing yourself, keep the following tips in mind:

  • The colleague higher up the corporate hierarchy always has the "handshake initiative", or the right to offer his or her hand first.
  • If you approach a group of people, you should always extend your hand and introduce yourself.
  • To show respect, always extend your hand to older individuals first

Make a positive impression from the start. By standing up and walking out from behind your desk to greet somebody when they come to meet with you, you are subtly expressing respect for that person. Such an action sends the message that you would like to communicate without a barrier between the two of you. Your guest may not consciously notice this gesture, but it will help create a comfortable atmosphere for a meeting.

 

For a new employee just starting out in a company, this means finding the answers to the following questions as soon as possible:

  • How do the organization's employees perceive and act on the "official" organizational politics and principles?
  • Which unwritten rules play an important role in the organization?

seznam kapitol

Seznam lekcí

Talking to Co-Workers - Jak mluvit se spolupracovníky

V práci se většinou nesetkáváte jen se zákazníky, ale také s nadřízenými, podřízenými a v neposlední řadě s kolegy, se kterými možná musíte denně spolupracovat na plnění úkolů ... Jak s nimi mluvit anglicky se Vám pokusíme nastínit v této lekci

Asking for help or offering help - Jak požádat a nabídnout pomoc v práci

Možná zvládáte všechno levou zadní, ale dost možná se někdy dostanete do situace, kdy budete potřebovat pomoc někoho druhého. Jak si o pomoc říct a jak ji naopak nabídnout se dozvíte v této lekci.

Complaining about another co-worker to a co-worker - Jak si požtěžovat kolegovi na kolegu

Někdy je to potřeba ... stala se Vám křivda? Vidíte, že někdo nepracuje dobře? Nenechte se užírat a podělte se s kolegy. Postěžujte si. Anglicky ....

Talking to the Boss - Jak mluvit se šéfem

S nadřízeným se prostě mluvit musí, s tím nic nenaděláme. Abyste zbytečně netrpěli ostychem nebo nejistotou, nabídneme Vám v této lekci několik tipů a frází pro správnou konverzaci se šéfem v angličtině

Complaining and Showing Frustration - Jak si postěžovat a vyjádřit frustraci

Není nebe bez mráčků a občas se to stává v každém zaměstnání a při každé činnosti. Hromadicí frustrace může i zabíjet, proto o problém mluvte a mluvte. Jak na to v angličtině Vám ukážeme v této lekci.

Talking to your boss about another boss - Jak mluvit s Vaším šéfem o jiném šéfovi

Začíná se to komplikovat, ale i to život přináší. Ambice ve firmě a zejména pak v lidech dávají vznikat mnoha konfliktním situacím. Buďte na ně připraveni a podívejte se na pár ukázek ...

Talking to your Subordinate or Direct - Jak anglicky mluvit s podřízenými

Jako manažer nebo jiný pracovník, který se dostává do styku s podřízenými.